BeRLaRi KeLaNgIt...

MeNcaPai ReDhANyA MaTLaMaT DiNanTi..

Search This Blog

Semasa Hari Raya Ketiga Yang lalu PenuLis seakan-akan tidak Percaya akan BertemU dengan Sahabat Lama ketika belaJar di Kolej Universiti IslaM Antarabangsa SeLaNgor (KUIS) dahulu… Sama – sama berdakwah..sama-sama berprogram, sama-sama buat asgmnt…sama-sama makan (pinggan je lain-lain) tidur pun len bantal he.he…. macam-macam lagi hu,hu,….Segalanya tinGGal KenanGan..




PenuLis terlalu Gembira SehinggaKan terleBih MakaN maLam tue..


TaPi..BuKanLah makanLemang... Mam Lontong Jer...he,he....


Hu,hu…Kedua – dua Mereka adalah wartawan Di SinaR Harian dan Utusan.. Cuma PenUlis terLari BidaNg Sikit.. tetapi Da’wah tetap BerJalaN..
He,he… Allah Maha Adil.. Letakkan diri anda di Tempat SepatuTnya dan Allah aKan bersaMa kiTa…



SaHabat waRtawaN PenuLis sebelah kiri Ialah Amrullah( wartawan SinaR Harian Hulu Selangor) manakala Berbaju Biru sebelah kanan Ialah Masdar (wartwan Utusan)


Kedua-dua sahaBaT wartawaN PenuLis adalah antara sahabat Yang Banyak MembanTu PeNulis dalam Mengenal erTi Susah Payah Penat dan kegembiraan...
TeriMa Kasih Sahabat...



Terima KasiH sahaBat....
DoaKan KejayaaN ku..KeJaYaan Kita Bersama...
SemoGa Allah tETAp Satukan Hati OranG yang Sentiasa BerkasiH KeraNa AGamaNya..
SaLam SeLamaT Kepada SahaBat-saHabat Yang tersayang SeLuruh Alam...

SeMoga Kita BerteMu Lagi...

0 comments:

Post a Comment

Jam sekarang pukul:

Anda Pengunjung yang ke:

About this blog

Popular Posts

Followers

About Me

My photo
SaPeR SaYe.. NaMa diBeri AbDuL AziM b. MoHd NasRi. SeOraNg MaHasisWa JuRusaN PeNdiDikaN IsLaM YaNg MaSih KiRanYa MenunTut Di UniVersiti PeNdiDikan SuLtaN IdRis di TaNjuNg MaLiM. MeRupaKaN bEkaS PeLajaR SeKoLah AgaMa MeNeNgah TiNggI KuALa KuBu BharU (SAMTKKB) daN BeKaS MahaSiswA KoLeJ UniversItI IsLam AntaraBangsa SelaNgor (KUIS).sUka Jugak MeNulis naMun JaraNg sKrang UntuK MenuLis seBab skanG guNa LaptoP soo.. TaIp Jer La Kan.. NaMun seRinG JuGa ketaNduSaN iDea. BLoG iNi AdalaH LanDasaN bagiNya DaLaM berkonGsi dan meNyuaRakaN pendaPaT dALaM peLbagAi isu berkaitan KeHiduPan EkoNoMonEy, pool itik, peribadi, MoTiVasi, KeMatiaN, AgaMa dan MacaM2. TeRiMalh Kasih keRaNa sudi MeLayaRi BloG yang serba KeKuRanGan Ini. seOraNg ManUsIA PeRlU lah sEntIasA ZikIr dan FikiR.. daLaM pe Jua KeaDaaN MeMaNdanG Ke LangIt SeakaN IngIN beRlaRi KeLanGit.. WaLauPun hakikatNya kaLu Melompat pUn TidaK saMpai Semeter..
Powered by Blogger.